Shop Mobile More Submit  Join Login
Aarch x by u2fan003 Aarch x by u2fan003
This is Aarch from Galactik Football, in my series of GF characters with a more realistic look ;)
Background is of Genesis Stadium (yes I know, it doesn't really look like it, but it's it =P Traced by courtesy of Jean-Charles Ripoll ['s website], official background artist ;) ) You may think the background is somewhere on The Shadows' Planet, but it's not, I wanted the background to be red (red goes with blue :P) so my friend Joey made a good help with the bg ;)

'Aarch' Copyrighted to Alphanim France - Galactik Football - 2006 (C)
Left Background Outlines Copyrighted to Jean-Charles Ripoll
Right Background Copyrighted to Joey Feikens (DutchMacphisto)

Damn, Adim is one lucky lady!! =P

Size: ..
Medium: Photoshop CS3 and Wacom Tablet
Time: Finished in about a week
Reference Image: (None)




All comments, favourites, views, and criqitues are appreciated! Thanks!

Copyright (C): Nicole Pace [U2fan003] 2008
Add a Comment:
 
:iconrosization:
Rosization Featured By Owner Aug 18, 2012  Student Filmographer
Adim is one lucky lady indeeedd .. !! i love it .. it's Amazing .. sometimes i just forget how handsome he is <3 .. Good job !!!
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student Traditional Artist
Yea she definitely is!! :) <3 Love him :3

Thanks alot!!

I've also got some fanfictions on [link] they are all mainly centered on Aarch XD
Reply
:iconmiadellacross:
MiadellaCross Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Filmographer
very sexi :D
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Jul 15, 2011  Student Traditional Artist
Hahah.... Glad to see someone else liking Aarch!! :)

(It's always been me who likes him........)

Thanks for the fave!!
Reply
:iconjusnothinslikethis:
JusNothinsLikeThis Featured By Owner Mar 5, 2011
wow! cool:)
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Mar 5, 2011  Student Traditional Artist
Thanks!! :)
Reply
:icons-turin94-s:
S-turin94-S Featured By Owner Aug 22, 2010
awesome work ^^ aarch is the best coach ever :)
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Aug 23, 2010  Student Traditional Artist
Thanks!! :)
He's the hottest coach ever too xD :D
Reply
:icons-turin94-s:
S-turin94-S Featured By Owner Aug 23, 2010
sure XD
and you're welcome,
go! snow! go!
Reply
:iconsoul-pokemon:
soul-pokemon Featured By Owner Jun 25, 2010  Hobbyist Traditional Artist
aaaahh !! on dirait Naim , Mon frere ptdr
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Jun 25, 2010  Student Traditional Artist
Can you speak English please :)
Reply
:iconsoul-pokemon:
soul-pokemon Featured By Owner Apr 23, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Oh sorry ! I mean : Oh he look like my big brother Naim x)
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Apr 23, 2011  Student Traditional Artist
Oh! Cool!! :D

Your brother's cool then =D
Reply
:iconsoul-pokemon:
soul-pokemon Featured By Owner May 4, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Ahaha thank's ^__^
Reply
:iconfemalespock:
FemaleSpock Featured By Owner May 31, 2010
Very cool!
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Jun 1, 2010  Student Traditional Artist
Heyy!
Thanks!! Glad you like it!
And thanks for the fave!

I love all your fanfics on fanfiction.net!
Really well written!
Reply
:iconfemalespock:
FemaleSpock Featured By Owner Jun 1, 2010
Thanks!
Reply
:iconlinkinsoldier:
LinkinSoldier Featured By Owner Oct 8, 2009  Student General Artist
AAARCH!!! illallu xinu faqa!!
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Oct 8, 2009  Student Traditional Artist
lool....... xD

Thx gbin :)
Reply
:iconlinkinsoldier:
LinkinSoldier Featured By Owner Oct 8, 2009  Student General Artist
np ^^
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Oct 8, 2009  Student Traditional Artist
[link] ara lil dal fidil li edtlek bih lewwel :P haha...
Reply
:iconlinkinsoldier:
LinkinSoldier Featured By Owner Oct 8, 2009  Student General Artist
lol xD ok ha narah
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Oct 8, 2009  Student Traditional Artist
lol ara tmut bid dahk ha navzak :P
Reply
:iconlinkinsoldier:
LinkinSoldier Featured By Owner Oct 8, 2009  Student General Artist
llllllloooooooooooooooooooooooooooooolll lllll bwahahahaha xD
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Oct 8, 2009  Student Traditional Artist
hahaha kemm ed seww uu!! :P
Reply
(1 Reply)
:iconthe-evil-legacy:
the-evil-legacy Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist Digital Artist
woooooooow!!! Aaarch !!!! // my god! very good drawing and... the background!!!
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 21, 2009  Student Traditional Artist
awww xD thanks again!! :D

Glad you like it xD
Reply
:iconthe-evil-legacy:
the-evil-legacy Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist Digital Artist
^^ no prob!! ^^
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 21, 2009  Student Traditional Artist
:)
Reply
:iconficklegoddess:
ficklegoddess Featured By Owner Dec 13, 2008  Hobbyist Digital Artist
*blinks, stares, JAW DROPPED* Wow. I can't believe you made AARCH look hot! *favs*
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Dec 14, 2008  Student Traditional Artist
haha (he is hot) P lol and im NOT kidding! :P
thanks!
Reply
:iconrocksy-roxx:
Rocksy-Roxx Featured By Owner Oct 26, 2008
oh god we'll that's COOL
Aarch could win a beauty contest with that look lmao
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Oct 27, 2008  Student Traditional Artist
lol
Haha yeaaaaaa i'm sure he would! :D :D :P XD lol
thx for the comment xD
Reply
:iconrocksy-roxx:
Rocksy-Roxx Featured By Owner Oct 27, 2008
np ^_^
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Oct 27, 2008  Student Traditional Artist
:)
thanks for the deviant watch! :)
Reply
:iconkatia02:
katia02 Featured By Owner Sep 4, 2008
I love it
and i love you
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 4, 2008  Student Traditional Artist
heehe thanks! :P
Reply
:iconmiff47:
Miff47 Featured By Owner Sep 3, 2008
Nice, he looks handsome here. :D
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Traditional Artist
lol Thanks!
hehe lol yea he does xD
Reply
:iconmiff47:
Miff47 Featured By Owner Sep 3, 2008
You're welcome. :)
Reply
:iconsweet-tikal:
Sweet-Tikal Featured By Owner Sep 3, 2008
Wow really splendid :heart: Is the background Akillian at night or the Shaodows planet? it's a :+fav:
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Traditional Artist
Thanks!!
The background is Genesis stadium actually, the rest is made up..
Reply
:iconsweet-tikal:
Sweet-Tikal Featured By Owner Sep 3, 2008
Haha okay no way I would have guessed that xD
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Traditional Artist
hehe lol... I got the idea from GF's official drawer of the backgrounds ;) Maybe you heard of him, Jean-Charles Ripoll, he's great!
Reply
:iconsweet-tikal:
Sweet-Tikal Featured By Owner Sep 3, 2008
Ow yes I've seen the drawings somewhere =P Yeah I think I know him =P
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Traditional Artist
hehe ok :P
Reply
:iconcorinnesirens:
CorinneSirens Featured By Owner Sep 3, 2008
Now THAT'S cool... ^^ Congrat n else's... :)
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Traditional Artist
Thanks!
Reply
:iconsineddine:
sineddine Featured By Owner Sep 3, 2008  Hobbyist Traditional Artist
That´s like soooo GOOD! is that background your work? it´s gorgeous!!!!!!
Reply
:iconu2fan003:
u2fan003 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Traditional Artist
Thanks! The background I made the buildings on the left (<--) of him, but the rest is by me good friend Joey :)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 700 × 1000




Details

Submitted on
September 3, 2008
Image Size
486 KB
Resolution
700×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,870
Favourites
35 (who?)
Comments
51
Downloads
151
×